onsdag 6 juli 2011

whatever

Jag kör in de tipset iaf! Kommenterar du igen med en bloggadress så länkar jag den !!
En tjej som rider på en ridtravare som heter Bellie, tappade tålamodet helt. Blev närmare galen om man säger så. Här har ni inlägget hon skrev. Bloggrape?
Menmen, jag tycker faktist att denna tjejen ska ha CREED för att hon skrev ut det! Hon är ÄRLIG. Hoppas jag, tar hon bort inlägget sen så blir det nog inte lika kul.
Men hon ska ha riktigt mke creed för att hon skrev ut det, kanske tog hon ut sin ilska på bloggen ?
Jaja, iaf ni får klicka på länken ovan och se.
Som sagt, creed för att hon skrev ut de, men riktigt stor fet diss för att hon gjorde som hon gjorde. Jag menar, oavsett vilket så ska man inte göra så. Hästar är levande djur och dom ska behandlas med respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en kommentar till inlägget eller något smaskigt skvaller!