onsdag 6 juli 2011

HAHA!!

Såg detta nu,
http://minfux.blogg.se/2011/july/awww-how-cute-liksom.html#comment

Så otroligt failat, man kan se bilderna via mms om man har 2 ögon att se med och sen om man ar en bra mobil kamera. That´s it.
Menmen.. haha
Antar att de va din kompis 'anna' som skickade den där länken till mig oxå för att du skulle få mer besökare?? HAHA jaja, don´t care.
Jag tar inte åt mig av vad alla skriver,
förresten
WIHO!!!!  Kolla vad som står lite längre ner, att alla skvallerbloggar e fail, men att min tar priset, ojoj ;)
Då har jag asså nått mitt mål ! (Y)

1 kommentar:

  1. Varför skulle jag skicka in skvaller om josefine? jag tycker hon är jättesmäll och skulle ALDRIG skvallra om henne!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar till inlägget eller något smaskigt skvaller!