onsdag 6 juli 2011

Alla vet ,

Att Nellie och Nicholai bara kör ett PR trick för att locka läsare, ja, de va ju inget nyt precis ;)
Alla vet det redan. Men det kanske ligger lite kärlek bakom allt trots allt??
vad tror ni, kommer det bli ngt mellan Nellie och Nicholai trots åldersskillnaden?
Nicholai skrev ju på sin blogg svaren på frågestunden och där skrev han att nellie va extremt mogen och målinriktad trots sin ålder. Sen skrev Nellie på sin blogg, 'Önskar jag kunde berätta för er.... allt.... kanske jag gör....

Det kanske är något mellan dom?
Alla vet ju att Nellie är extremt snäll mot sina bloggläsare osv, men håller hon undan detta med Nicholai?
Nocholai skrev oxå detta 'ÅNGEST!!!!! kan inte fatta att jag gjorde detta mot dejj... jag är världens sämsta människa.... jag är i chocktillstånd, vill bara sova och glömma.... bloggar imorrn'

Tror ni att det har något med Nellie att göra? Något han sagt som han ångrar djupt?
Sant eller Falskt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en kommentar till inlägget eller något smaskigt skvaller!