onsdag 6 juli 2011

HAHA

asså ni kan sluta skriva elaka kommentarer, jag tar inte åt mig. när jag skriver på bloggen e jag en annan männsika. Jag sitter och SKRATTAR åt de ni skriver, ni kommer ingenstans med de!! Om ni nu bara ska sitta framför den där jävla datan och klaga, skriv istället ett mail till sanningenbakomryttarna@gmail.com och skriv vad NI vill läsa. Allt som jag skrive här på bloggen skulle jag kunna säga face 2 face me dom som jag skriver om.
Jag tar lixom inte åt mig så likabra att ni slutar.
Skriv frågor till frågestunden istället, ALLA frågor besvaras. Blir de över 100 frågor så blir de videosvar!!!!
Då får ni ngt att klaga på där oxå och spekulera i vem jag är. Men det är nu så här att jag kommer skicka frågorna och svaren till någon och sen svarar den personen (jag skickar dom som anonym såklart)
Så ni kan inte försöka lista ut det, för varje frågestund kommer det vara en ny person, både tjejer och killa. Så lycka till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en kommentar till inlägget eller något smaskigt skvaller!